Mer än ett år sedan...

I dag är första dagen på vårt andra år som gifta. Vårt första år som gifta firade vi av i går. Vi åkte massor av åkattraktioner på Liseberg och kom hem helt trötta men belåtna. =)
Dagen före firade vi också lite, både för egen del och vår bästa killkompis (han som var vår ena bestman), vi njöt av vädret ute på Marstrand med picnic och god middag senare på kvällen. Promenerade och hade det lugnt och skönt.
En härlig bröllopshelg alltså!
Första årsdagen som gifta kallas för pappersbröllop(sdag).
För ett par veckor sedan skickade jag in en bröllopsbok som jag fifflat med i ett program från Fujifilm och den kom tillbaka redan före förra helgen. Det var vår bröllopspresent i år i alla fall.
Ett minne från den än så länge härligaste dagen i våra liv! =)
Jag älskar dig.
Jag vill dela glädje och sorg med dig och
vara dig trogen tills döden skiljer oss åt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0