Servitris/servitör-jakten...

Nu i dag tror jag bestämt att jakten på servitriser/servitörer har nått sin ände.

Min köksmästarinna har lyckats hitta två personer som kan servera.
De kan ställa upp i 5 timmar för 500 kr vardera. Det låter som en bra plan.
Jag har frågat runt massor och det är inga som kan, eller folk som ev. kan.
Det kan vi inte förlita oss på och vi var i behov av 2 st till utöver köksmästarinnan.
Lika bra att då ta 2 st som hon känner och som arbetar med det till vardags.
Lättast, smidigast just nu - jag orkar inte vänta och vela mera.

Så nu hoppas jag att jag helt säkert kan checka av servitriser/servitörer på listan.
Köksmästarinnan hojtade på facebook om det hela och fick svar där och mailade mig.
Bra jobbat!

Har andra personer som sagt att de ev. har någon som kan servera eller sådär, men känner bara att jag vill veta säkert att vi får ut 2 st.
Så nu är det klart. Åtminstone som det ser ut nu.
Hoppas på att det inte ska ändras heller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0