Möte med nya prästen och festhäftena...

I dag hade jag tidig dag på jobbet.

Fästmannen hämtade mig direkt från en våryr barnaskara och vi körde in mot stan.
Först plockade vi upp festhäftena som tryckeriet gjort klara. De ser magnifika ut!
Vi måste spara ett själva känner jag! =)

Sedan letade vi rätt på vart vi skulle träffa prästen, var dock en timma tidiga då nästan så åkte ned mot hamnen och tog en glass i sommarvärmen. =)

Prästen verkar i alla fall jättegullig och det hela kändes bra. Vi gjorde en liten repetion av hur det hela kommer gå till under vigseln, vi gick låtsas hålla i ringarna och säga våra löften. Jag blev så nervös att jag inte kunde minnas det vi skulle säga till en början. Men sedan satt det.
Känns så läskigt nära nu, helt underbart men nervöst....

Jaja, CHECK på hämtning av festhäften och möte med präst i alla fall.

Sov som en stock i bilen på väg hemåt och funderar på en tupplur även nu innan jag ska ta mig en promenad bort till träningen (då den bytt lokal kommer bara promenaden nog ta 40 min kanske eller så).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0