Mitt halsband och en bonus...

Nu när jag nyss kom hem från jobbet låg ett kuvert på hallmattan till mig.
Ett med bubbelplast i...
Jag förstod genast att det var mitt fantastiska halsband som Pearl14 (hennes Tradera-namn) aka Maja gjort.

Så här såg bilderna ut på mitt färdiga halsband, bilder som alltså säljaren tagit och mailat mig:





För mig är det verkligen halsbandet med stort H!
Helt magiskt vackert och sååå elegant!

Ni ser till höger på bilden så ligger en bonus också.
Maja har gjort mig ett par örhängen och skickat med...

Så här ser örhängena ut på närmare håll, också säljaren som fotograferat dem och mailat bilderna till mig;






Och så här ser jag ut i halsbandet och örhängena, fästmannen fotade mig alldeles nyss;





Helt fantastiska smycken!

Och första bilderna på mig i den här bloggen...
Haha! =P



Kommentarer
Postat av: Eventfixerskan

Det är ett grymt snyggt och flott halsband med kristaller och silver och dessutom exakt matchande örhängen till! Du är också ensam om dessa smycken - ingen har något likadant! Vilken speciell känsla att få något "specialdesignat" att få känna sej speciell på sin stora dag! Skall verkligen bli kul att få se dej i hela brudutstyrseln med de fina smyckena ¨på! wow!! Lycka till med allt bröllopsbestyr!

Många många rosor till dej och önskar dej all lycka!

2010-05-21 @ 17:28:33
Postat av: hemlig blivande brud

Ja, det är verkligen jättefint!

Och visst, speciellt på alla sätt och vis då jag även själv fått vara med och bestämma utformningen på halsbandet och haft någon som gjort det för mig. Väldigt lyxigt och unikt!



Bilder på brudutstyrsel och bröllopet dyker upp om ca 2-3 veckor när jag är en gift, ohemlig fru...;)



Tack för lyckönskningarna!



Du är en pärla! =)

2010-05-22 @ 11:14:16
URL: http://hemligblivandebrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0