Manschettknappar...

Vi har letat och sökt med lykta efter snygga, stilrena manschettknappar till ett ok pris. Vi har inte hittat många som kunnat klaffa till alla de kategorier. Tanken var att de skulle vara i silver. Men desto fler gånger som fästmannen gått förbi lilla slipsbutiken i vårt närmsta köpcenter, desto mer har han fallit för "manschettknutarna" de har där.

Så i dag tog vi en sväng förbi där igen när vi ändå behövde svänga av och handla kattmat i samma köpcenter.
I dag kom han hem med ett par ljuslila såna "knutar".
69 kr, superläckra och i helt rätt färg för vår tillställning (finns i många olika färger och nyanser).
Perfekt! =)

Vi har sett likadana i andra affärer men för 100-lappen, så är nöjda med en god affär till en väldigt trevlig butiksägare dessutom. Hon har hjälpt oss med alla slipsar vi köpt inför bröllopet (3 st - 2 bestmanslipsar och 1 till den blivande brudgummen) samt näsdukar till dem. Kanon!
(Får skriva ut namn på butiken så snart vi gift oss, om jag kommer ihåg det för den affären är definitivt att rekommendera).

Så nu är det bara att checka av manschettknappar från listan också alltså. Både jag och fästmannen är nu klara med våra saker - jag har ett halsband att betala och inväntar både halsband och armband som skickas hit hem till mig inom 1-2 veckor.

Det närmar sig med stormsteg....=))
Nervöööös!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0