Glatt besked om halsband!

I går så kontaktade den person som jag köpt örhängena av mig. Hon hade haft datorhaveri och det var därför hon inte kunnat kontakta mig. Hon hade gjort tre stycken prover på halsband åt mig och jag valde ut det ena, modiefierade det litegrann och nu ska hon göra det i min stil, så som jag vill ha det.

Kommer bli superfint! =)
Och med all säkerhet matcha örhängena.

Skulle armbandet jag beställt vara någon nyans ljusare eller mörkare så gör det mig inget, budskapet "Two persons" och själva utformningen på armbandet är så läckert så det får bara inte förgås.
Förresten kontaktade de som gör armbandet mig i går också och sa att det inte är några problem att det blir klart så jag har det innan 1-2 juni, de ville bara ha mitt handledsmått så det fick det.

Smyckena är snart alla på plats alltså.
Härligt!

Jag jublar fullt ut när både halsband och armband finns här hos mig i säkert förvar.
Men skönt att det fallit lite på plats åtminstone...=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0