Exponering av bloggen...

Jag har skickat länk hit till bloggen till några girls som vet om planerna, kollegor och sådär.
Innan har denna sidan bara varit synlig (= läst) för mina tärnor, köksmästarinnan och en annan blivande brud som är en syster till en barndomsvän åt mig (www.linalottan.blogg.se). Hon vet dock inte vem jag är (om hon inte listat ut det;) och jag skriver ju inte ut mitt namn här heller, för även om en del runt om mig vet om planerna så är det mååånga som inte vet.

Vill dela med mig av den här upplevelsen - jag har inga planer på att göra det mer än en gång så det är lite kul att kunna dela ut lite erfarenheter och tankar kring det hela nu när det ändå i allra högsta grad pågår och är aktuellt.

Några veckor kvar nu, nedräkningen började i april föra året. Himlans massa saker har förändrats sedan dess, planer som gått i stöpet eller tagit helt annan form. Tankar, känslor - ett virrvarr.

Känslan av att det löser sig.
Varmt och tryggt, från att ha varit rätt veligt (det är det ännu också men på andra sätt).

Så flickor som fått länken, hoppas ni tycker det var kul och kommer in en sväng och tittar runt lite...=))
Välkomna in i en förvirrad bruds guldfiskhjärna...
Påminn mig gärna om ev. fler saker jag borde ha gjort eller har kvar att göra om ni ser att något fattas...
Hahaha....


Kommentarer
Postat av: jag/vi som lista ut det

grymt kul!!! åååhhh nu tror jag att jag vet hur din klänning ser ut =) gud så vacker den e!!!!kram kram

2010-05-13 @ 23:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0