Ett halsbandsprov...

I dag fick jag mail från den jag köpt mina fina örhängen av och som också fått förtroendet att göra mitt halsband.

Hon har satt ihop ett prov på det halsband jag vill ha och tagit kort på ett antal olika toggle-lås jag kan välja mellan.

Här är halsbandsprovet och jag är nöjd och vill inte ändra något alls (det ska bara träs på den "rätta" tråden):



Här är de två lås jag velade lite mellan, valde dock den som är lite snirklig för det ser ut som det är två hjärtan inristade i den. Passande och snyggt...:




Här är örhängena åter igen:




Och tjejen som gjort mitt halsband och som jag beställt örhängena av kallar sig för "Pearl14" på tradera.
En jättetrevlig tjej som definitivt kan det där med pärlor och hon har skickat säkert 10-20 bilder till mig om inte mer på olika halsbandsvarianter, förslag etc. etc. Skitbra!
Dock var jag ju rätt nervös tills för några dagar sedan, trodde hon glömt mig men hon hade som sagt datorhaveri.
Hon har varit värd att vänta ett tag på, gott och väl!
Jag förutsätter att halsbandet jag får hem är i god kvalitet då det är samma färg, typ av pärlor och sådant som mina örhängen är och de är de finaste pärlörhängen jag någonsin hållt i. =)


Här är armbandet jag har till, med "Two persons" ingraverat, från JFR. Jag har inte valt att gravera in det utan det kommer med armbandet, passar perfekt för min del. Men bra att veta om man beställer från dem är att gravyren alltid är gratis = kanon! =)
Förhoppningsvis är även armbandet lika fint som det ser ut, kan ju hoppas på att det är liiite mörkare, (det står på hemsidan att färgen på sakerna kan vara lite missvisande beroende på vad man har för skärm), men gör inte sååå mycket om det inte helt är i samma färg som övriga smyckena jag beställt mig.




Känns så nära nu va allting!
Längtar efter att få hålla i smyckena, prova dem och ja - att de är så perfekta som de ser ut helt enkelt.
Ilar i magen på mig bara jag tänker på hur nära stora dagen verkligen är och att det jag nu sitter och skriver om är de sista detaljerna som jag fixat till mig själv. Sedan är jag en komplett brud. =P
Spännande, nervöst, kul och jaaa - känner mig som en fnittrig tonåring och går med lite drömsk blick och inbillar mig att alla nog kan se att min hjärna för stunden matchar en guldfisks men att det beror på något magiskt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0