Den fula ankungen som blev en svan - i skovariant...

Fästmannen ändrade sig helt angående skorna. Han tyckte ju om dem och att de var bekväma, men det blev tvärstopp med kostymbyxorna och till kostymen när den åkte på. Men sedan gav han det någon dag, tills han var piggare och på bättre humör. Då helt plötsligt föll bara allt på plats, han ville inte alls byta ut skorna. Och jag tror ärligt inte att det spelar någon större roll vilka skor han väljer, byxorna kommer vecka sig på samma sätt oavsett nedtill då de är lite tighta i öppningen nere vid byxbenen (eller hur man bäst förklarar det). Men kostymen är skitsnygg, de där vecken gör ingen påverkan på det hela egentligen. Vi var nog båda mest på halvtaskigt humör den dagen då fästmannen först provade skorna, särskilt han själv. Så nu är fästmannen nästan helt färdig inför bröllopet. Manchettknappar och nya boxershorts saknas. =P
Smågrejer som ändå känns viktiga att han får.
Han har gett mig fria tyglar att överraska honom med ett par nya, snygga boxershorts - det är ju ändå bara jag som får se dem sa han. Hahahaha!
Hoppas han inser att om han är på så dåligt humör som han var för några dagar sedan så kan han få väldigt "fina" och "bekväma" underkläder i present av mig till den dagen....




Nej, jag har faktiskt nog redan hittat ett-två par schyssta varianter till honom, jag vet ju vad han tycker om att ha på sig...men om han inte passar sig så....;)

Appropå något helt annat så har jag åkt på halsfluss igen. Jippi! Lagom tills att vi ska ha bygghelg ute på ön. Men jag självmedicinerar mig med överblivet Kåvepenin från förra dunderomgången med halsfluss då Kåvepeninet inte funkade. Nu hoppas jag på att det ska räcka med denna lilla procedur jag gör hemma. Orkar inte ta mig i väg på mer läkarbesök, däremot fick jag bryta efter halva dagen på jobbet i dag då benen vek sig under mig i princip. Promenerade hem och ligger nu i vår stora datorstol och skriver. Hipp hurra! NOT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0