Hindersprövning och annat att bocka av...

I går gick jag vägen om brevlådan på väg till jobbet, slängde i den sista inbjudningen ihop med hindersprövning och namnändring. Så nu var alla papper och sådant som ska skickas innan bröllopet klart då. Check på det helt enkelt!
Väntar bara på att få det tillbaka också och se att det inte finns några hinder för oss att gifta oss...

Betalade resterande summa för min brudklänning nu i veckan också, så nu ska den bara hämtas och lämnas in hos sömmerskan då den ju var för stor när jag provade den...

Appropå färdiga saker, yngsta lillsyrran som ska vara tärna skickade bilder på den klänning hon beställt och tänkt ha på bröllopet. Den var jättefin! Äldsta syrran har jag sett i hennes klänning, en ljus lite lavendelaktig men ändå varm lila ton - jättefin. Min hederstärna har valt sig en mörklila klänning som jag bara sett över webcam ännu men den ser också superfin ut.

Här nedan är bilder på yngsta syrrans snygga klänning;





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0