Ohemlig fru....

Ja, nu får jag väl byta namn här på bloggen....

Ohemlig fru??.....

Och just det....

HEEEJ!

Jessica heter jag.
I vanliga fall bär jag inte vit klänning eller har lockar i mitt hår.
Jag jobbar heltid som förskollärare så att få vara prinsessa en dag och bli uppassad av andra var inte helt fel, en vanlig dag - som denna i dag - sopar jag förslagsvis ris under lunchbord efter x antal barn, promenerar i regnet och är mest som vanligt folk. Fast ändå rätt unik. Och jag håller sedan de närmsta dagarna tillbaka på att flina mig till döds och tindra. Och kan inte bli mätt på att ha min man hos mig. Han är stiligast i hela vida värlen. =)





Oscar heter min väldigt älskade make.
Han bär inte heller vit klänning eller har lockar i sitt hår till vardags.
Kostym däremot kan jag få se honom i då och då, men just på bröllopet var han extrasnygg så klart...;)
Han är en skolkille i vanliga fall som kämpar med sina gymnasiebetyg och som så småningom vill göra CAD-ritningar som heltidssyssla. Och så är han en prins också. Min prins.



Personen i bakgrunden är min yngsta syster, hon ska få en liten knäpp på näsan för den otroligt vackra minen hon klämt in här...<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0