I dag gifter sig....

I dag gifter sig Lina. En barndomskamrats storasyster. Jag följde henne rakt i genom under mitt och Osars bröllopsplanerande och var just inne hos henne och spanade lite i dag.
Figurerna i vårt festhäfte kommer från ett bra länktips från denna tjej som står brud i dag. Liksom att jag använde lite formar och grejer runt foton i samma häfte som också var utefter ett länktips från Lina.

Lina och Peter (blivande mannen) all lycka till er!
Hoppas ni får det lika fantastiskt som vi hade det under vår magiska dag för 14 dagar sedan.

Det går inte ens att föreställa sig hur magiskt, speciellt och stort det är att stå där på sin bröllopsdag förrän den faktiskt sker. Jag darrade i hela kroppen och var så bubblande, jublande lycklig dagen i genom. Trodde jag skulle böla hur många gånger som helst den dagen för att allt var så himlans vackert och underbart. Inte en tår rann för min kind. Ögonen tårades någon gång men jag var helt enkelt så himla bubblande inuti att det tog ut varann - bubblet i kroppen och tårarna alltså. Jag kunde bara le, skaka inuti och vara så jävla glad hela dagen. Det var den bästa dagen i mitt liv. Utan tvekan.
Lina, det kommer du och mannen som snart är din också märka i dag. Ta vara på dagen och njut, njut, njut. Den kommer inte igen...

Är det någon som vill spana in Linas blogg så finns den här;

http://linalottan.blogg.se/


Kommentarer
Postat av: Lina

Tack för den fina texten! :) Vad roligt att du hittade något i länkarna jag lagt ut via bloggen, det har ju blivit lite tips genom tiden som har gått. ;) Ja det var definitivt en av de bästa dagarna i mitt liv, tillsammans med barnens födslar var den i topp 3! :)



Ha det så bra! /Lina

2010-06-25 @ 07:15:41
URL: http://linalottan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0