FOTON!!

Nu har jag äntligen lite tid över att slänga in foton här.

Har legat massor uppe på fejjan redan och jag har sparat massor av dem i en mapp i dropbox så att inget ska kunna försvinna någonsin.

I dag slutade jag tidigt och ja, promenerat hem i regnet, nästan krockat med en stålbom för att jag stirrade mig blind på min vackra vigselring och nu, nu har jag tid att slå ihjäl när min darling är i skolan och är redig....
















































































































Fotona är tagna av olika gäster som befann sig på festen.
Än har inte fotografens foton kommit alltså och det tar nog ett tag.
Men det är ett bra smakprov i alla fall som visar hur dagen var.
Bilder säger mer än tusen ord. ;)







Kommentarer
Postat av: ★Fam Bus ★

Heeeej du gifta fru!

Underbart fina bilder... Är så glad för er skull! Massa kramar, sia med familj

2010-06-26 @ 10:29:40
URL: http://nykick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0