Praktiskt fixande inför stora resan...

Har hållit på att fixa med allt praktiskt inför resan. Inte det roligaste jag gjort just i dag...
Sett till att alla räkningar kommit över på autogiro nu den 26:e, varit på banken, Forex, Dressman, ICA, Synsam, mailat och fixat med ett hotell eftersom mitt kort strulat osv. Unnat mig en köp-sallad från Paprika som jag ätit under ett träd och haft sällskap av en söt ekorre på väg hem från allt fixande. =)
Nu i kväll ska jag unna mig en fristad via meditation med min bonusmamma och lite annat folk i mamis butik/kursställe.

Hade tänkt fortsätta med köksstädning då jag var så redig i går och gjorde i ordning i två nederskåp och vill ha semesterfint. Men nej, jag tröttnade helt enkelt. Det får bli morgondagens bekymmer - för fint ska det bli.

Hade också tänkt ladda upp lite bröllopsbilder som är nya från våra ex.grannar och från min biolog-mammas fästman. Men nej. Av någon anledning vill inte det gå att göra från vår Dropbox längre. Jädra skit.

Är stugänka också förresten. Min kära man befinner sig i skogen med sin mamma, sin bonusbror och bonusfar och bygger en stuga åt dem.  Han ska sova över där i natt och kommer hem först på kvällen i morrn. Kanon. I stället för att förbereda allt som har med resan att göra. Nja, något dålig tajming på alltihop...men aja, det får väl funka...eller, inget annat val riktigt...
Snart har jag mannen för mig själv i 16 dagar åtminstone, hoppas det är tillräckligt med plåster på såren. ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0