Stugor, rum etc. - olika övernattningsmöjligheter...

Jag har även preliminärbokat 3 stugor, 5 dubbelrum och 1 enkelrum på sommarhemmet ute på ön. Fler stugor och rum fanns inte med hotellstandard utan man fick i så fall boka rum som hade dusch i korridoren. Det funkar ju i nödfall det med. Och nu helt plötsligt lät han mig ha rummen tills 21 april, det osa-datumet vi har. Det gick ju inte från början, därför vi dröjt lite med det hela och kollat runt efter andra lösningar som inte helt finns - utom tält, madrass på golvet och sådär...
Men det känns skönt i alla fall att ha några andra möjligheter, vet inte hur många som är intresserade, hoppas att det inte är fler än vad rummen räcker till....
Synd bara att ägaren klämde ur sig att det nu funkade att ha rummen så länge, hade ju varit bättre om vi fått veta tidigare och kunnat boka fler, men aja, bättre än inga rum/stugor alls...
Nu var han i alla fall behjälplig och väldigt trevlig, så det kändes ändå bra...

Lite fler saker som jag kan pricka av från check-listan alltså...

Ringarna står nog på tur nu då - ametister eller lila diamanter, det är den stora frågan för stunden....¤grubbel, grubbeö¤....

Kommentarer
Postat av: Lina

Tjenixen! Planeringen går framåt ser jag! :) Härligt! Var det du som ville ha med påfågelfjädrar på nått sätt, minns inte riktigt hur men snubbalde över en sida med några fina bilder, vad vet jag, kanske kan vara nått för inspirationen?



http://www.betsywhite.com/flightsoffancy/index.php/2009/12/peacock-feathers/



Tråkigt med halsbandet förresten... Hoppas du hittar något annat eller får ett nytt. Säljaren verkar ha köpt delarna lösa, jag håller ju också på med smycken och ibland när man får hem berlocker är de jättefula. Och pärlorna kan vara sötvattenspärlor, bara det att de är odlade och sedan färgade. Därav ränderna och det svarta inunder. Trist i vilket fall.. :P Jag ska ta och göra ett eget halsband till bröllopet, sk. "svävande pärlor". Väntar på att tråden ska komma hem bara, sen ska jag köra igång, ska göra ett med lila pärlor till min tärna tror jag.



Ha det så bra!

2010-01-22 @ 09:38:42
URL: http://linalottan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0