De blev mina!!

Hipp hipp hurra för att jag budade hem dessa och betalade ida´!




I kväll hade jag tiden och tankarna med mig och kom då på att jag budat på de här vackra pärlörhängena, auktionen avslutades i förrgår på kvällen. Jag har jobbat och stått i, haft mycket tankar som snurrat kring den där konflikten med kusinen som rubbar gästlistan något osv. osv. Blev själaglad då jag såg vilken tur jag haft mitt i det där, utan att veta om det ens. Nu är de snart på väg hem till mig! 117 kr blev slutpriset, det är äkta, färgade sötvattenspärlor i AAA-klass om jag inte fattade det fel (var nog ett A till med ev.) vilket betyder att de är i väldigt god kvalitet. Jag köpte dem av Pearl14 på tradera, hon verkar vara expert på pärlor och har flera vackra smycken till salu just nu för den som gillar pärlor. Min tanke från början var nog egentligen silver och ametister, men har inte hittat ett enda smycke som jag känner för alls i den genren - det finns inte så mycket. Jag föll pladask för det där halsbandet jag fann och än så länge är högsta budgivaren på och ville då ha diskreta örhängen till i samma färg. Nu är örhängena fixade i alla fall. Jag önskar bara att jag tryckt på "Köp direkt"-knappen på halsbandet från början, tänkte och gjorde helt fel. Men hoppas, hoppas, hoppas och håller mina tummar för att jag vinner hem halsbandet också. Det avgörs på måndag vid 16-tiden, jag är ju på jobbet nästan tills dess så jag får se vad det kan bli av det hela, får väl höja mitt maxbud i massor så att jag garanterat vinner... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0