Nervositet...

Jag har börjat bli nervös. Eller ja, det har jag väl varit en längre period till och från. Men nu ilar det i magen. Tänker på hur mycket folk som kommer vara där, se oss säga ja, dagen som ska göras lite i hemlighet innan vigseln, första dansen (vi har förresten troligen valt låt nu, blir mer galet än klassiskt - men troligen en bugg om vi kan lära upp våra buggskills igen på kort tid). Iiiihhhh!!!! Killar i magen bara jag tänker på det hela. Positivt och glatt, känns såååå nära. Fast samtidigt känns det lite scary också. Skräckblandad förtjusning helt klart....

I övrigt är jag en grubblande, planerande, surkärring till brud för stunden. Eller ja, det går upp och ned men...
Känner att det är många trådar att knyta ihop och är trött i allmänhet, vintern som håller ett hårt grepp gör inte saken bättre (även om jag älskar snö så tål jag inte det konstanta mörkret som är i övrigt, tur det snaaart är vår).
Varit sjuk och är allmänt matt hela jag...Usch....

Viktnojjan börjar åtminstone släppa med kg som rasar, bara genom att jag tränar som vanligt och har sett till att inte vara lat mer utan verkligen laga mat och inte käka mackor och annan utfyllnad. Yaay! Hurra för det! ;)

Kuvert inhandlades till inbjudningarna så sent som i går, ska skrivas adresser på i veckan samt läggas i alla inbjudningar och info-bladet sedan bär det av till släktingar och vänners hem med de små korten. Härligt!

Men nervös, jaaa, det är jag. Över allt kring bröllopet, även om jag längtar något så in i norden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0