Inbjudningarna skickade...

I veckan skickade vi i väg så gott som alla inbjudningar, jag behöver kolla adress till en person sedan ska den inbjudan också skickas och så behöver jag köpa norskt frimärke och inte svenskt som jag råkade göra till en annan person. Två kuvert med inbjudningar som ligger och väntar här hemma ännu alltså. Men annars är alla skickade och vi har fått svar från två familjer om att de kommer och från en tredje att de troligen kommer, utöver mammor till oss och sådär som vet om det hela och redan är säkra på att de kommer. Vi är nu uppe i 33 vuxna (från 18-uppåt) och 2-3 barn. Sedan 3 personer som är klara i personalstyrkan också som ska få mat och sådär. Grillmästare ska läggas till, ev. med sin fru och fler i serveringen. Så blir nog iaf 4 pers. till i personal.
Det är spännande nu att se vilka som svarar att de kommer. Vet att många berömt våra fina inbjudningskort, några misstänker att det inte "bara" är födelsedagsfest utan bröllop. Folk som ringt fästmannens mamma och försökt checka det, hon har varken svarat ja eller nej på deras frågor. Så de drar ju så klart egna slutsatser. Hehe.
Spännande som sagt! ;)


Inbjudningarna som de såg ut när jag just påbörjat mitt arbete med dem:



Här är ett färdigt inbjudningskort som en av gästerna slängt ut på sin blogg (alla korten såg olika ut, vissa var gjorda på samma sätt men med pärlor i skiftande färger):



Det är lite censurerat här med namn och sådär, för hemlisens skull i det hela...;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0