Budgettips på brudklänning...

Jag sprang över den här klänningen tack vare en banner på facebook....
http://modehus.nu/prod.php?id=12198&Kl%E4nning%20-%20Danielle%208041%20vit
Jag tyckte att den var jättesöt och skulle absolut kunnat ha haft den på ett vår/sommarbröllop.
Den påminner en del om den klänning jag hade faktiskt.
Kostar dessutom just nu bara 279 kr. och om man vill ta hem och testa den har man 14 dagars returrätt om klänningen känns helt fel eller för liten/för stor. Kanon! =)
Ett hett tips denna årstid då julklappar etc. inhandlas och plånboken får banta.
Bra att vara ute i god tid när det gäller kläderna också så man hinner fixa med dem om de behöver sys i ordning eller sådär, att dessutom faktiskt ha hittat kläderna man kan tänka sig att ha på sig underlättar. Det är inte alltid helt lätt, även om jag då valde den klänningen som var den första jag la mina ögon på. Det var kärlek direkt. Var bara tvungen att åka till Kungsbacka och testa min pärla och den satt ju som en smäck också från början. Men blev för stor då jag krympte 2 strlk och jag blev tvungen att sy in den...hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0