Smekmånaden över...

Hahaha, ja nu har vi varit på vår bröllopsresa eller smekmånad - kalla det vad ni vill.
Nu är det hela över och jag är tillbaka på jobbet sedan 2 veckor tillbaka.
Resan var helt magisk från början till slut!
Och jag hade rätt om första stället - Pizzo blev ett ställe vi inte ville lämna både p.g.a det lyxiga B&B:et med fantastiskt värdpar och frukost på balkongen med havsutsikt varje morgon och också p.g.a charmen som själva Pizzo hade i sig.
Likväl som det sista stället i Paceco (utanför Trapani) också blev en riktig lyckträff, bilderna som finns på den länken jag lagt ut i det förra inlägget gör inte stället till rättvisa alls. Jag har många mer vackra bilder därifrån och minnen.
Vi bara måste tillbaka dit igen!
Jag vet inte helt hur jag ska börja det hela, hur jag ens ska kunna beskriva hur läckert det hela var...men kommer försöka ta det hela lite och skriva ned dag för dag och vad vi hittade på och sådär.
Komplettera med bilder.
Börjar med Pizzo i nästa inlägg...;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0