Ytterligare en fantastisk tårta...







Även denna skönhet är från http://toproos.blogspot.com/search/label/T%C3%A5rtor
Han är helt otrolig. Just det bröllopet hade lila och guld som tema.
Det är en vinbärsmoussetårta som ser så somrig, god och härlig ut att jag blir tårtsugen här och nu.
Skulle det skita sig helt med sugarpaste kan jag kanske övertyga fästmannen om något liknande. Fast det är nog inte lika lätt som en sockerkaksbotten i och för sig eller för den delen så praktiskt heller kanske. Men det kanske skulle gå att ha bottnar i och mousse runt eller för all del färga grädden med hjälp av typ björnbär? Äh, vad fan vet jag egentligen. Det är väl bara att testa sig fram helt klart. För ser inte den där tårtan god ut så säg!
Fast bort med guldet för vår del i så val och kanske dekorera med silverband eller något...
Tårtplanerna snurrar i gång här känner jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0