Brudklänningen....

I går var vi och hämtade brudklänningen!

Nu hänger den i en vit klädgarderob med en genomskinlig lång, plastpåse över här hemma mellan våra garderober och en vägg. Väl skyddad från katter, att skrynklas och ja - den ska helt enkelt vara hel och ren till bröllopet...;)

Den är ljuvlig och jag är jättejättenöjd. Bara den sys in så den passar igen då den är 2-3 storlekar för stor numera, dumma mig som inte trodde på mig själv förra våren och att jag kunde lyckas med att tappa mer än 1-2 kg som jag behövde för att den skulle sitta som en smäck. Men har ju bokat sömmerska 15 maj, ska inte vara några problem alls. Att klänningen är för stor är ju ett lyxproblem som är rätt kul att ha just nu. =P
Det kommer ju fixas och tid är avsatt för det, jag hade räknat med att det kunde hända som tur är, men kanske inte fattat att det skulle bli så ändå...;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0