Påfågelfjädrar...??...

På senare tid har jag fastnat för tanken att i min brudbukett med vilda, vackra blommor mixa in påfågelfjädrar liksom även i dukningen.

Jag fastnade för detta efter att ha sett dessa bilder från ett riktigt bröllop;

http://1.bp.blogspot.com/_oZuFDni50Qs/Si7Az_uRQcI/AAAAAAAAH30/iv8_7pLZYtk/s1600-h/3.jpg

http://1.bp.blogspot.com/_oZuFDni50Qs/Si6_03z5fVI/AAAAAAAAH2s/O6LHbjrdGPU/s1600-h/12.jpg

Fast min tanke är då att ha främst grönt i buketten ihop med starkt lila och kanske starkt rosa i stället för rött som jag inte är ett fan av, matcha det med ljusblått som i förgätmigej och ev. ljung i bordsdekor. Men jag vet inte. Fästmannen gillade dessa skarpt också. Jag får prata med hans pappas fästmö som ska göra buketten. Likväl som jag får leta upp var någonstans jag kan köpa påfågelfjädrar i så fall också, har googlat men inte hittat något vettigt...

Nu ska jag sova, har en ond rygg som jag hoppas blir bättre tills i morgon då jag skrivit upp mig på att köra spinning i tre timmar...
Viktnojjar gör jag alltså lite ännu, men har faktiskt gått tillbaka till vanliga matrutiner på det stora hela, äter mindre än innan, tränar på bra när jag är frisk och har lyckats förlora några cm här och var på armar, lår osv. Även om det inte är något stort så är det alltid något för mig i alla fall...

Nu är det snart bara 6 månader kvar tills bröllopsdagen infalller...
Kan inte fatta att det börjar närma sig så...
Pirrigt...

Kommentarer
Postat av: Lina

Hejsan!



Jaha där ser man, världen är liten. :) I vilket sammanhang har vi träffats då, bor du i stan? Blir ju nyfiken på vem du är. Kul att vi har ungefär samma temafärg och även samma månad. :) Vi kommer utöver lila även ha vitt och silver, men olika nyanser av lila är "tråden" igenom det hela.



Ha det så gott!

2009-11-21 @ 18:29:02
URL: http://linalottan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0