Känns overkligt...

Det känns så overkligt. Allt började falla på plats så himlans smidigt. Datumet är satt, platsen utvald, personer som hjälper till, troligen musik med DJ som är fixad, partytält till låns. Ett vackert hus att vistas i vid havet med lika vackra människor som hjälper till på och inför vår dag. Jag är så oerhört rörd över hur det här än så länge har utvecklat sig till. Det är otroligt hur många fina människor det finns runt om oss. Jag passade på, tal om fina människor, att berätta för ena "bonusbrorsan" om våra planer och att jag ville att han skulle ha gitarr samt ukulele med sig den dagen och spela. Sa inte att vi valt ut två låtar eller att jag ville att det hela skulle vara en del i festen eller i vigselakten - ville känna mig fram lite försiktigt. Han var positiv till det hela så ska inom kort fråga honom ifall han kan tänka sig att bli "lejd" att spela några utvalda låtar den kvällen inför gästerna och för mig och min fästman. Givetvis ihop med sin pappa och ev. fler i familjen som är villiga att ställa upp. Blir nog toppen, hoppas att de vill ställa upp. Det går framåt hela tiden, både i stora och i små steg...

Förresten informerade släktingarna i skärgården oss om att det finns en präst på ön de bor på som är riktigt duktig. Ska försöka få tag i hennes nummer, kanske via släktingarna eller om hon finns att hitta via eniro eller så...

Som sagt, planerna rullar på - både med små och stora steg. Spännande, härligt och glädjerusigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0