Regn?

Jag har tänkt så mycket på att det kanske kommer regna att jag på fullaste allvar är inställd på att det kommer bli så. Dagen då jag tog studenten var blåsig och grå, det var en glad dag i alla fall - men jag frös en hel del.

Men jag känner att det inte gör mig direkt något i fall det regnar. Min plan är att inhandla ett par snygga gummistövlar, öser regnet ned så gifter jag mig i dem. Ett par vackra, vita sidensnören eller dylikt på dem så är det klart. Ett paraply i ena näven, en ring på den andra näven, en kyss från min make och så är dagen räddad. Partytält som skyddar våra gäster och oss från att bli blöta resten av dagen. Tänkte skriva på inbjudan som vi ska skicka ut angående vår födelsedagsfest (som blir bröllopsfirande med)  att om vädret ser opålitligt ut så får de ta med paraplyer, vindjackor/tröjor och/eller någon mysig filt eftersom vi kommer vara ute stor del av dagen och de då får ta det hela som det är.
Självklart hoppas jag på en varm, solig, ölreklamsliknande sommardag, det är klart. Vi ska ju gifta oss. Men jag känner ingen oro över vad som händer om inte vädret håller. Vi blir förhoppningsvis en stor hög människor, vi kan krama varandra varma....

All you need is looove....tamtatamtamtam.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0