Klänningen...

Jag har alltid varit inne på att ha en lång klänning, dock utan släp. Men har sedan i början av våra planer nu fastnat för en kort brudklänning från Nixa. Det känns på något sätt mer enkelt och bekvämt att ta sig runt i dessutom, särskilt som det ska dansas och vi tänkt gifta oss utomhus. Klänningen finns på Svahns, jag har pratat med dem där - den är inte särskilt dyr och förhoppningsvis ska den passa på mig. Jag måste åka ned och testa, känna, lukta - inte säkert att det är samma tjusning på riktigt som över internet. Men det får bli en dag snart i alla fall så att jag i värsta fall får tid på mig att leta upp en annan favorit. Jag har hittat en annan, lång, tänkbar klänning som även den finns på Svahns och är en Nixa-klänning. Inget av varken Svahns eller Nixa säger mig särskilt mycket, men de har bra priser på klänningar. Båda klänningarna jag hittat ligger på ca 4000 kr/st. Vilket visserligen är en del pengar, men samtidigt inte när vi pratar om en ny brudklänning. Dock har jag hittat ett par andra modeller via nätet, då kan man ju alltså inte prova innan man köper, som ligger på runt 2000-3000, men vågar ju inte köpa grisen i säcken heller. Jag måste få ha det där verkliga mötet, känna, lukta, pröva...

Här är min favoritklänning just nu;



Här är den långa, också fina klänningen som ligger som favorit nr. 2 just nu;





Båda två, och ännu fler fina klänningar, går att hitta på denna hemsida;

http://www.svahnsbrollop.com/




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0