Fler favoriter bland brudklänningarna - dock ingen IRL-checkning av dem i dag...=/

Jag testade att ringa ned till Svahns, bara för att jag trodde att en telefonsvarare skulle ta det och berätta att det var stängt i dag. Men någon svarade, men denna skulle vara fullt upptagen med balklänningar och hoppades sedan på att få gå hem innan lunchtid eftersom de egentligen skulle haft stängt i dag. Hon erbjöd mig att komma ned ändå, men vi kom fram till att en annan dag var bättre i vilket fall. Jag skulle i så fall behövt vara framme vid kvart över elva ungefär och det hade väl fungerat bra men vill inte känna att jag stressar dit och håller kvar den stackars personen jag pratade med. Inte under de formerna jag vill testa, känna, lukta och inspektera mina tänkbara brudklänningar...

Har förresten hittat ett par godingar till på just Svahns, presenterar dem i den ordning som jag gillar dem, favorit nr 3 och nedåt;


Som ni ser, en lång, ärmlös klänning utan släp, från Nixa...






Den här klänningen och den ovan delar min tredje plats över favvoklänningar, dock gillar jag inte den där rosett/blomgrejen på sidan sådär jättemycket - vill se i verkligheten! Också från Nixa förresten...






Här kommer ytterligare en favorit, nr 4 på min lista, mycket tätt efter den delade tredjeplatsen - från Nixa så klart...;)

Gillar midjan, längden och v-ringningen på den - kanske är mer klockren än klänningen på bilden före, måste få se dem IRL (i verkliga livet) så snart som möjligt...






Här kommer favorit nr 5, en ärmlös, lång, enkel och elegant variant som definitivt är giftasvänlig men jag har lite svårt att avgöra ifall jag vill gifta mig i den eller inte, den är dock väldigt vacker. Förresten, även denna kommer från Nixa...






Svahns är definitivt ett ställe jag kommer trivas kanon på den dagen jag och min fästman äntligen åker dit...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0