Dagen efter om ett år...

Om ett år är det över. Då har jag glänst i min vackra, rosenklänning, dansat natten i genom, kysst min make ett antal gånger, säkerligen bölat många gånger om, kramats, känt sådan där underbar lycka och kärlek - delad med my loved ones. Jag längtar till den dagen så, men när jag tänker efter så gör det inte så mycket om det inte går sådär jättesnabbt tills dess. Det är härligt att vara väntande. Få fixa, titta, leta, fundera, drömma, glädjas, undra. =)



Om ett år är den använd. Men ännu är den inte ens inköpt.
Ska ta och beställa den en dag, så jag med all säkerhet får den...

Jag tror och hoppas att den dagen kommer vara en av de bästa i mitt liv. Hoppas på att många av mina älskade är där, att få dela dagen med dem samt min kära fästman kommer vara så stort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0