Saker i luften, fler än de jag skrev senast...

Det är ännu fler saker som hänger i luften än de jag senast skrev här. Vi ska ju få ordning på tårtgarnering, maten i allmänhet, prel.boka stugor, rum, dona med hämtning av make-up-artist och de som vill bli sminkade av mina tärnor, prästen ska det kollas så att denna kan ta en färja från ön eller få skjuts, virke till alla bord och bänkar som ska byggas etc. etc. Jag orkar knappt tänka på det hela. Samtidigt känns det så kul och spännande hela planeringen också. Jag bara önskar att jag redan nu visste säkert vilka som kunde komma och ja, allt kring det liksom. Men vi tar en sak i taget. Naglarna må bli kortare, förhoppningsvis kan jag låta bli dem inom 2 månader eller så när mer saker kanske fallit på plats. Ja, det är spännande som sagt. Jag njuter av tillvaron som blivande brud, samtidigt som det känns helt ofattbart att det är runt 6 månader kvar tills det är dags. Galet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0